Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 28 of 28
  1. #16
    512detail's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    Kyle, Tx
    Posts
    6,992
    Post Thanks / Like

    Re: some Friday DF 2k17 pics

    sunday was a bit, meh

    but here`s some cars





















































    Brandt K.

  2. #17
    PantherShark's Avatar
    Join Date
    Feb 2017
    Posts
    7
    Post Thanks / Like

    Re: some Friday DF 2k17 pics

    some of my pics of detailfest. Wife and I had a great time.
    Likes 512detail, Tc99m liked this post

  3. #18
    512detail's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    Kyle, Tx
    Posts
    6,992
    Post Thanks / Like

    Re: some Friday DF 2k17 pics

    Quote Originally Posted by PantherShark View Post
    some of my pics of detailfest. Wife and I had a great time.
    well thanks for saying hi, lol


    Brandt K.
    Likes PantherShark liked this post

  4. #19
    Sizzle Chest's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    SW Florida
    Posts
    493
    Post Thanks / Like

    Re: some Friday DF 2k17 pics

    Thanks for posting up Brandt! Sorry I didn`t get a chance to run into you and meet ya!
    Scott Harle
    www.autodermatology.com
    Autodermatology
    Serving Naples and SW Florida
    FB & IG keyword: autodermatology

  5. #20
    512detail's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    Kyle, Tx
    Posts
    6,992
    Post Thanks / Like

    Re: some Friday DF 2k17 pics

    Quote Originally Posted by Sizzle Chest View Post
    Thanks for posting up Brandt! Sorry I didn`t get a chance to run into you and meet ya!
    I was sitting with Ron when you and your wife left, so technically we did run into each other
    Hope you didn`t sweat your arse off in the 90 degree house you were heading to, lol.


    Brandt K.

  6. #21
    Sizzle Chest's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    SW Florida
    Posts
    493
    Post Thanks / Like

    Re: some Friday DF 2k17 pics

    Quote Originally Posted by 512detail View Post
    I was sitting with Ron when you and your wife left, so technically we did run into each other
    Hope you didn`t sweat your arse off in the 90 degree house you were heading to, lol.

    Well sh!t...wish I had known that brother!!! OK, so I guess we did! LOL...yeah, it wasn`t too bad, LMAO, gotta show this to the Mrs! She`s gonna crack up that you said this! HAHA!
    Scott Harle
    www.autodermatology.com
    Autodermatology
    Serving Naples and SW Florida
    FB & IG keyword: autodermatology
    Likes 512detail liked this post

  7. #22
    512detail's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    Kyle, Tx
    Posts
    6,992
    Post Thanks / Like

    Re: some Friday DF 2k17 pics

    Quote Originally Posted by Sizzle Chest View Post
    Well sh!t...wish I had known that brother!!! OK, so I guess we did! LOL...yeah, it wasn`t too bad, LMAO, gotta show this to the Mrs! She`s gonna crack up that you said this! HAHA!
    no worries man. I also met you when y`all pulled in Fri night.
    busy weekend, it`s all good


    Brandt K.

  8. #23
    Sizzle Chest's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    SW Florida
    Posts
    493
    Post Thanks / Like

    Re: some Friday DF 2k17 pics

    ^^^D@mmit! OK...wish Ron would have intro`d us!!! Yes, it was a great and busy weekend amigo! Till next time!!!
    Scott Harle
    www.autodermatology.com
    Autodermatology
    Serving Naples and SW Florida
    FB & IG keyword: autodermatology
    Likes 512detail liked this post

  9. #24
    AspiringProductSpecialist Angus's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    3,156
    Post Thanks / Like

    Re: some Friday DF 2k17 pics

    ^
    #allronsfault
    "You can do it" - Coffee
    Likes 512detail, Ronkh, Paul@Autopia liked this post
    Thanks Ronkh thanked for this post

  10. #25
    512detail's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    Kyle, Tx
    Posts
    6,992
    Post Thanks / Like

    Re: some Friday DF 2k17 pics

    lol
    my fault too


    Brandt K.

  11. #26
    Wax Waster Ronkh's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    SwFL
    Posts
    24,468
    Post Thanks / Like

    Re: some Friday DF 2k17 pics

    Sorry. I thought I did make introductions.

    Probably not a good idea doing em with your hands full and before you had a chance to go inside and get settled.
    Formerly the "Best Detailer", now just Super Wax Waster Man. Not necessarily tactful, but normally right. It`s good to be da King !!!

  12. #27
    JustJesus's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    So Cal
    Posts
    1,581
    Post Thanks / Like

    Re: some Friday DF 2k17 pics

    Quote Originally Posted by PantherShark View Post
    some of my pics of detailfest. Wife and I had a great time.

    Great pic!
    Likes PantherShark liked this post

  13. #28
    JustJesus's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    So Cal
    Posts
    1,581
    Post Thanks / Like

    Re: some Friday DF 2k17 pics

    Quote Originally Posted by Angus View Post
    ^
    #allronsfault
    Ron was busy being Mr The Judge....and questioning the vendors for info / new products. Thanks for your hard work, Ron!


    Thanks for sharing the pics, 512Detail. Some nice shots of some nice cars!
    Likes Ronkh liked this post
    Thanks Ronkh thanked for this post

 

 
Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. What Did You Get On Black Friday
    By Old Pirate in forum Everything Else
    Replies: 7
    Last Post: 12-01-2014, 08:43 AM
  2. Had a Guy at Gun Point Friday.
    By Troy@Protekt in forum Funny & Interesting Detailing Stories
    Replies: 13
    Last Post: 08-31-2009, 09:18 AM
  3. 2006 G35X Black Bling PICS PICS PICS
    By getright in forum Click & Brag -The Detailers Showcase
    Replies: 14
    Last Post: 08-24-2007, 07:01 PM
  4. Pics after a long friday afternoon
    By perri in forum Car Detailing
    Replies: 20
    Last Post: 03-24-2003, 05:07 PM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •